Zwroty

1. Wypełnij zgłoszenie zwrotu

Masz 15 dni, od kiedy odbierzesz zamówienie, żeby zgłosić zwrot.

Link

2. Odwiedź salon lub nadaj paczkę

Masz na to 14 dni. Odwiedź nas w salonie, skorzystaj z bezpłatnego zwrotu w Paczkomacie lub nadaj przesyłkę kurierem.

Sprawdź Link

3. Zwracamy Ci pieniądze

Jak tylko dostaniemy przesyłkę z Twoim zwrotem, poinformujemy Cię o tym mejlowo. Pieniądze oddamy Ci do 7 dni roboczych.

 

Najczęściej zadawane pytania
Zastanawiam sie nad zakupem
Ile mam czasu, żeby zgłosić zwrot?
Możesz zgłosić zwrot kupionych u nas produktów – czyli odstąpić od umowy – w ciągu 15 dni, od kiedy odbierzesz zamówienie. Czasem Twój produkt może być objęty dłuższym terminem zwrotu – tę informację znajdziesz w opisie produktu.

Zgłoś zwrot

Treści cyfrowych

Treści cyfrowych, które nie są zapisane na trwałym nośniku, a które doręczyliśmy Ci przed upływem 15 dni od zakupu. Takie treści możesz kupić w formie klucza aktywacyjnego, vouchera lub dostępu do platformy, która je zawiera. Na przykład: gry komputerowe, oprogramowanie.

Produktów, które są wykonane na zamówienie

Produktów, które przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie, na przykład komputer z indywidualnym montażem.

Rozpakowanych produktów multimedialnych

Na przykład programów komputerowych, nagrań wizualnych lub dźwiękowych, które dostarczyliśmy Ci w zamkniętym opakowaniu, a Ty je otworzysz. Na przykład gry komputerowe i na konsole, oprogramowanie, systemy operacyjne.

Produktów higienicznych

Produktów, które sprzedajemy ze względów higienicznych w zamkniętym, zapieczętowanym opakowaniu, a Ty je otworzysz, na przykład słuchawki dokanałowe i douszne, środki i akcesoria czyszczące, sprężone powietrze.

Produktów, które łączą się z innymi rzeczami

Produktów, które po dostarczeniu ze względu na swoją funkcję, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami na przykład użyty tusz lub toner do drukarki.

Szczegółowe informacje o tym, co możesz zwrócić znajdziesz w naszym

Tak, jeżeli został kupiony w celach prywatnych. Jeżeli chcesz zwrócić produkt, który został kupiony w celach zawodowych wypełnij formularz zwrotu, a my sprawdzimy, czy możemy przyjąć taki zwrot.

Jeśli chcesz wymienić kupiony produkt – zgłoś jego zwrot. W formularzu wybierzesz opcję « wymiana w ramach zwrotu » i podaj, jaki produkt chcesz kupić.
Gdy rozpatrzymy Twoje zgłoszenie wystawimy fakturę korygującą, a pieniądze przeksięgujemy do nowego zamówienia – złożymy je za Ciebie.
Jeśli cena nowego produktu będzie inna, zwrócimy różnicę na Twoje konto lub poprosimy Cię o dopłatę.

Produkt możesz zwrócić za darmo:

  • przez paczkomat – jeśli się do niego zmieści
  • w salonie – jeżeli chcesz oddać duże produkty, takie jak: telewizory, krzesła gamingowe, monitory o przekątnej 32″ i większe – skontaktuj się z nami, zaproponujemy Ci najwygodniejszą formę zwrotu.
W pozostałych przypadkach produkt odsyłasz na swój koszt. Możesz to zrobić dowolną firmą kurierską lub pocztą.

Pamiętaj

Nie przyjmujemy paczek, które wyślesz za pobraniem.

Reklamacje

Będziemy pośredniczyć w zgłoszeniu Twojego produktu w serwisie producenta. Możemy zgłosić usterkę Twojego produktu do producenta, ale wydłuży to czas, w którym otrzymasz pomoc.

Pomoc zdalna bez konieczności reklamowania produktu

Nasi serwisanci telefonicznie lub przez czat przekażą Ci wskazówki, dzięki którym naprawisz swój sprzęt. Dzięki temu nie musisz go odsyłać. Skontaktuj się z nami.

 
Reklamacja w x-komie z tytułu rękojmi

Rękojmię możesz zgłosić, jeśli w ciągu 2 lat, od kiedy wydaliśmy Ci produkt, zauważysz, że ma on wadę. Obowiązki i uprawnienia, które są związane z rękojmią znajdziesz w ustawie – kodeks cywilny. Rękojmię możesz zgłosić poprzez formularz online.

Najczęściej zadawane pytania

Poniżej umieszczamy najczęściej pojawiające się pytania. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi – skontaktuj się z nami.

Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego?

O zgłoszeniu będziemy informować Cię na bieżąco mejlami i SMS-ami. Pierwszą wiadomość otrzymasz, kiedy zarejestrujemy Twoje zgłoszenie.

Jeśli masz konto w naszym sklepie, status swojego zgłoszenia możesz śledzić w swoim koncie.

Informację, jak długo produkt jest objęty gwarancją, znajdziesz w jej warunkach. Powinny być dołączone do produktu lub udostępnione na stronie internetowej producenta.

Warunki gwarancji powinny być dołączone do produktu lub udostępnione na stronie internetowej producenta. Znajdziesz w nich takie informacje o tym, jak długo trwa gwarancja, jak ja zgłosić i jak długo może być rozpatrywana.

 

Jeżeli kupiony produkt jest niesprawny, a nie upłynęło jeszcze 15 dni od doręczenia, wypełnij formularz zwrotu.

Jeżeli usterka pojawiła się po 15 dniach od doręczenia, możesz zgłosić reklamację produktu bezpośrednio u producenta lub skorzystać z pośrednictwa naszego serwisu.

Produkt odsyłasz za darmo, jeżeli zgłaszasz:

  • reklamację dla produktu objętego gwarancją x-komm – w wiadomości mejlowej wyślemy Ci instrukcję, jak zamówić bezpłatnego kuriera;
  • rękojmię lub niezgodność towaru z umową – zamówimy dla Ciebie kuriera w Twoim imieniu.

Wyjątkiem jest sytuacja, w której możesz, ale nie korzystasz z gwarancji producenta. Wtedy odsyłasz produkt do nas na własny koszt, a my pośredniczymy w reklamacji.