Zwroty i Reklamacje
- Home
- Zwroty i Reklamacje
Zwroty
1. Wypełnij zgłoszenie zwrotu
Masz 15 dni, od kiedy odbierzesz zamówienie, żeby zgłosić zwrot.
2. Odwiedź salon lub nadaj paczkę
Masz na to 14 dni. Odwiedź nas w salonie, skorzystaj z bezpłatnego zwrotu w Paczkomacie lub nadaj przesyłkę kurierem.
Sprawdź Link
3. Zwracamy Ci pieniądze
Jak tylko dostaniemy przesyłkę z Twoim zwrotem, poinformujemy Cię o tym mejlowo. Pieniądze oddamy Ci do 7 dni roboczych.
Najczęściej zadawane pytania
Zastanawiam sie nad zakupem
Ile mam czasu, żeby zgłosić zwrot?
Jakich produktów nie mogę zwrócić?
Treści cyfrowych
Produktów, które są wykonane na zamówienie
Rozpakowanych produktów multimedialnych
Produktów higienicznych
Produktów, które łączą się z innymi rzeczami
Szczegółowe informacje o tym, co możesz zwrócić znajdziesz w naszym
Czy mogę zwrócić produkt kupiony na firmę?
Tak, jeżeli został kupiony w celach prywatnych. Jeżeli chcesz zwrócić produkt, który został kupiony w celach zawodowych wypełnij formularz zwrotu, a my sprawdzimy, czy możemy przyjąć taki zwrot.
Jak mogę wymienić produkt na inny?
Kto płaci za przesyłkę produktu, który zwracam?
Produkt możesz zwrócić za darmo:
- przez paczkomat – jeśli się do niego zmieści
- w salonie – jeżeli chcesz oddać duże produkty, takie jak: telewizory, krzesła gamingowe, monitory o przekątnej 32″ i większe – skontaktuj się z nami, zaproponujemy Ci najwygodniejszą formę zwrotu.
Pamiętaj
Nie przyjmujemy paczek, które wyślesz za pobraniem.
Reklamacje
Będziemy pośredniczyć w zgłoszeniu Twojego produktu w serwisie producenta. Możemy zgłosić usterkę Twojego produktu do producenta, ale wydłuży to czas, w którym otrzymasz pomoc.
Pomoc zdalna bez konieczności reklamowania produktu
Nasi serwisanci telefonicznie lub przez czat przekażą Ci wskazówki, dzięki którym naprawisz swój sprzęt. Dzięki temu nie musisz go odsyłać. Skontaktuj się z nami.
Reklamacja w x-komie z tytułu rękojmi
Rękojmię możesz zgłosić, jeśli w ciągu 2 lat, od kiedy wydaliśmy Ci produkt, zauważysz, że ma on wadę. Obowiązki i uprawnienia, które są związane z rękojmią znajdziesz w ustawie – kodeks cywilny. Rękojmię możesz zgłosić poprzez formularz online.
Najczęściej zadawane pytania
Poniżej umieszczamy najczęściej pojawiające się pytania. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi – skontaktuj się z nami.
Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego?
O zgłoszeniu będziemy informować Cię na bieżąco mejlami i SMS-ami. Pierwszą wiadomość otrzymasz, kiedy zarejestrujemy Twoje zgłoszenie.
Jeśli masz konto w naszym sklepie, status swojego zgłoszenia możesz śledzić w swoim koncie.
Jak długo mój produkt jest objęty gwarancją?
Informację, jak długo produkt jest objęty gwarancją, znajdziesz w jej warunkach. Powinny być dołączone do produktu lub udostępnione na stronie internetowej producenta.
Gdzie sprawdzę warunki gwarancji?
Warunki gwarancji powinny być dołączone do produktu lub udostępnione na stronie internetowej producenta. Znajdziesz w nich takie informacje o tym, jak długo trwa gwarancja, jak ja zgłosić i jak długo może być rozpatrywana.
Jak mogę zgłosić awarię sprzętu?
Jeżeli kupiony produkt jest niesprawny, a nie upłynęło jeszcze 15 dni od doręczenia, wypełnij formularz zwrotu.
Jeżeli usterka pojawiła się po 15 dniach od doręczenia, możesz zgłosić reklamację produktu bezpośrednio u producenta lub skorzystać z pośrednictwa naszego serwisu.
Kiedy nie płacę za przesyłkę produktu, który reklamuję?
Produkt odsyłasz za darmo, jeżeli zgłaszasz:
- reklamację dla produktu objętego gwarancją x-komm – w wiadomości mejlowej wyślemy Ci instrukcję, jak zamówić bezpłatnego kuriera;
- rękojmię lub niezgodność towaru z umową – zamówimy dla Ciebie kuriera w Twoim imieniu.
Wyjątkiem jest sytuacja, w której możesz, ale nie korzystasz z gwarancji producenta. Wtedy odsyłasz produkt do nas na własny koszt, a my pośredniczymy w reklamacji.