Kontakt
- Home
- Kontakt
Centrum pomocy W czym możemy Ci pomóc?
Jak możesz oddać zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, który był używany w gospodarstwie domowym?
Jeśli kupujesz nowy sprzęt, możesz bezpłatnie oddać nam zużyty sprzęt tego samego rodzaju i o tych samych funkcjach.
Jeśli nie kupujesz nowego sprzętu – zużyty możesz oddać w niektórych sklepach lub punktach zbiórki odpadów. Szczegóły znajdziesz poniżej.
Możesz oddać nam zużyty sprzęt, jeśli jednocześnie kupujesz nowy
Jeśli kupujesz u nas sprzęt elektroniczny lub elektryczny dla gospodarstw domowych, możesz bezpłatnie oddać zużyty sprzęt. Twój zużyty sprzęt musi być tego samego rodzaju i o tych samych funkcjach, co nowy. Na przykład, kiedy kupujesz u nas nowy monitor, możesz oddać nam swój stary monitor.
W jakim stanie powinien być sprzęt, który oddajesz
Sprzęt, który oddajesz, musi być kompletny. Nie może być też zanieczyszczony w sposób, który może zagrażać życiu lub zdrowiu. Oznacza to, że możemy na przykład odmówić przyjęcia smartfona z wylaną baterią.
Jak oddać nam zużyty sprzęt w salonie
Jeśli robisz zakupy w salonie, zabierz zużyty sprzęt elektroniczny lub elektryczny ze sobą. Kup nowy sprzęt i oddaj bezpłatnie zużyty sprzęt elektroniczny lub elektryczny naszemu doradcy.
Jak przekazać nam zużyty sprzęt przy zakupach z dostawą
Jeśli kupujesz sprzęt z dostawą – zadzwoń do nas pod 34 377 00 00 lub napisz na x-kom@x-kom.pl. Ustalimy wspólnie termin, w którym kurier odbierze od Ciebie bezpłatnie zużyty sprzęt elektroniczny lub elektryczny z tego samego adresu.
Gdzie możesz oddać nieduży zużyty sprzęt, jeśli nie kupujesz nowego
Zgodnie z prawem, nieduży zużyty sprzęt możesz za darmo oddać w dowolnym wielkopowierzchniowym sklepie z urządzeniami dla gospodarstw domowych. Chodzi o sklepy, których powierzchna handlowa przekracza 400 m².
Zasada ta dotyczy takiego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, którego żaden z wymiarów nie przekracza 25 cm. Nieduży zużyty sprzęt możesz oddać nawet wtedy, gdy nie kupujesz nowego sprzętu tego samego rodzaju.
Gdzie możesz oddać bezpłatnie zużyty sprzęt w pozostałych przypadkach
Jeśli nie kupujesz nowego sprzętu tego samego rodzaju oraz jeden z wymiarów sprzętu przekracza 25 cm – zanieś zużyty sprzęt do jednego z punktów selektywnej zbiórki odpadów. W punktach możesz zostawić bezpłatnie zarówno większy, jak i drobny sprzęt elektroniczny lub elektryczny.
Dlaczego powinniśmy dbać o recykling sprzętu w gospodarstwach domowych
Każdy z nas ma wpływ na to, co dzieje się ze starym sprzętem elektronicznym, którego używamy. Za prawidłowe postępowanie ze zużytym sprzętem odpowiadają nie tylko przedsiębiorcy, ale także konsumenci. Dlatego ważne jest, żeby w Twoim domu segregować i utylizować stary sprzęt w odpowiedni sposób. Dzięki temu pomagasz chronić środowisko. Wiele cennych surowców, z których zrobione są urządzenia, można ponownie wykorzystać.
Nigdy nie wyrzucaj zużytego sprzętu wraz z innymi odpadami. Zanieś go do odpowiedniego punktu zbiórki takich urządzeń.
Podstawa prawna
Ustawa o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
- Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia
- O każdym etapie informujemy również drogą mailową
- W przypadku dostawy do salonu wysyłamy dodatkowo SMS z potwierdzeniem dostępności zamówienia
Gdzie znajdę fakturę?
- Fakturę elektroniczną załączamy do powiadomienia mailowego o wysłaniu towaru
- Fakturę tradycyjną dołączamy w przesyłce z towarem
Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?
Możemy poprawić tylko niewielkie pomyłki na fakturze, na przykład literówki w nazwie firmy czy adresie. Jeśli na Twojej fakturze jest taki błąd – napisz na x-kom@x-komm.pl
Jeżeli na Twojej fakturze jest inny rodzaj błędu, np. brak lub błędny NIP– nie będziemy mogli go poprawić. Pamiętaj, że możesz zwrócić produkty w ciągu 15 dni od zakupu.
[Podstawa prawna: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT]
Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?
Dostępność towarów w salonach oraz magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu.
W jakim zakresie jest możliwa modyfikacja sprzętu przed zakupem?
Aktualnie sprzedawane przez nas komputery możemy zmodyfikować pod kątem:
- Rozszerzenia pamięci operacyjnej RAM
- Zmiany dysku twardego
- Instalacji systemu operacyjnego zakupionego w sieci x-kom
Zakres możliwych zmian zależny jest od możliwości konkretnego produktu.
W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?
- Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od zakupu, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy serwis@x-komm.pl
- Jeżeli usterka pojawiła się po 15tym dniu od zakupu sugerujemy kontakt bezpośrednio z gwarantem sprzętu korzystając z tego odnośnika
- Jeżeli z zakupionym towarem otrzymałeś kartę gwarancyjną x-kom skorzystaj z tego odnośnika aby zgłosić reklamację. W przypadku zakupu dokonanego w salonie sprzedaży x-kom udaj się bezpośrednio do oddziału w którym odebrałeś towar
01
Centrum Handlowe SAS, ul. Sidorska 2K lok. 20
21-500, Biała Podlaska
02
03
pon. – pt. 9:00 – 17:00
sob. nieczynne